domingo, 23 de marzo de 2014

EXPLODING BOX

Bon dia.

Feia molt de temps que no feia cap entrada al blog i es que la veritat es que he estat molt ocupada fent diverses coses i aprenent moltes tècniques per poder-vos ensenyar.

Bé doncs, comencem. El que em porta avui a fer aquesta entrada es el resultat d'un taller que vaig fer dissabte amb un grup d'amigues. Vam estar fent una "exploding box" i us preguntareu.. Què és una "exploding box"? Consisteix en una caixa que quan se li treu la tapa s'obre cap a tots els costats (com si explotés vaja). Podríem dir que la podem fer servir per diverses coses però entre elles com a caixa per embolicar un regal o com a àlbum (ja que dins hi podem posar  fotografies). També té altres finalitats com a invitació de boda (si dins hi posem un pastís fet a mà), felicitació d'aniversari etc... però crec que aquestes opcions us les ensenyaré més endavant ja que us he de dir que m'he tornat una addicta a les "exploding box" i els hi veig moltes finalitats i moltes opcions diferents. Per tant, crec que en els pròxims dies faré alguna invitació de boda i alguna felicitació d'aniversari)

Per tant, per començar a fer boca us ensenyo les tres que he fet ara.

La primera la vaig fer amb dues cartolines grans per provar mides i formes i com veieu no hi ha decoració però em serveix de guia.



Sense decorar no sembla gaire cosa però mireu quantes butxaques té per poder-hi posar tag's, fotografies, dedicatòries, etc... (Aquí us ho deixo a la vostra imaginació)

La segona és la que varem fer dissabte al curs que vaig impartir. Tampoc ens va donar temps a decorar-la molt perquè la veritat amb una hora i mitja i tot hi tenir el patronatge fet se'ns va passar volant, però com que el paper era decorat es més vistosa que l'anterior i està llesta per afegir-hi el que es vulgui amb molt poca decoració.



I com a punt i final us deixo la tercera que tot i no està acabada es la primera que vaig fer decorada i m'ha robat el cor. A més a més hi vaig posar dues sabatetes també fetes a mà que tot i no ser perfectes per que son les primers que faig les trobo precioses. A veure que n'opineu.




Bé doncs, això es tot de moment i ja sabeu que si voleu venir a algun dels meus tallers només cal que m'ho feu saber i us hi apunto encantada i ja veurem com passem una estona d'allò més divertida.

Esperant que no passi tant de temps fins la pròxima entrada us deixo pensant quina "exploding box" de les que tinc pensades faig primer.

Un petonet a tots.

2 comentarios:

  1. Acabo de descubrir tu página y es todo tan "cuqui" que ya me tienes enganchada. Felicidades artista.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias guapa. Espero poder ir realizando más entradas y espero que lo disfrutes. Un beso.

      Eliminar